G-Korfbal

Iedereen in Sint-Laurens is naar ons idee wel bekend met korfbalvereniging ONDO. Veel mensen uit het dorp zijn actief binnen de vereniging als speler, supporter of vrijwilliger. We kunnen wel stellen dat ONDO een heel leuke, hechte en bloeiende vereniging is. ONDO voert een beleid wat erop is gericht om korfbalsport op diverse niveaus aan te bieden aan haar leden, zodanig dat alle leden zich thuis voelen en nauw bij ONDO betrokken zijn. ONDO gelooft sterk in een balans tussen competitie, gezondheid en ontspanning! Ook mensen met een verstandelijke beperking willen wij graag stimuleren tot sporten en bewegen. Sport maakt immers gezond, draagt bij aan je persoonlijke groei en brengt je in contact met anderen.

Om deze redenen zijn wij in september 2015 gestart met een G-team. Momenteel telt ons team 10 enthousiaste spelers, variërend in de leeftijd van ca. 15 tot 35 jaar. Het begeleidingsteam bestaat uit 6 trainers, die om toerbeurt de training verzorgen. Tijdens de training wisselen we spelletjes af met gooi-, vang- en mikoefeningen. En natuurlijk spelen we een onderling partijtje om het geleerde in de praktijk te brengen.

We proberen steeds beter te worden, maar met z’n allen plezier beleven aan korfballen staat voorop, ieder op zijn of haar eigen niveau.

Ons gezellige G-team traint op dinsdagavond van 19:00–20:00 uur in het gymzaaltje van Sint-Laurens. Bij mooi weer trainen we op het kunstgrasveld van onze naastgelegen accommodatie De Brigge.

Ben je enthousiast geworden en zou je graag willen komen kijken? Dat kan! Je mag zelfs 4 keer gratis meetrainen! Meld je aan via onderstaand contactformulier.

Hopelijk zien we je gauw bij ONDO!

Ik wil graag kennis maken met G-korfbal bij kv ONDO

Leuk dat je kiest voor kv ONDO om te korfballen

Je mag 4x GRATIS mee trainen met bij ons G-team.

Vul het contactformulier in en je krijgt zo snel mogelijk antwoord

(een bevestiging zal verzonden worden naar het e-mailadres dat je invult)

(bv beperking of speciale begeleiding)